OM KONFERENCEN

Arbejdsmiljøkonferencen er den årlige tilbagevendende konference for arbejdsmiljøprofessionelle, som i år afholdes fra d. 26. - 28. november 2017 i Nyborg. Herunder kan du danne dig et overblik over konferencens elementer og blive klogere på, hvorfor Arbejdsmiljøkonferencen er værd at deltage i som arbejdsmiljøprofessionel.

’Let’s get2gether’

Konferencen løber over en søndag, mandag og tirsdag i november. Søndag aften, kan du deltage i et valgfrit ”get2gether”-arrangement, hvor du får mulighed for at møde mange af de andre deltagere, hygge og networke.

Sammensat dit eget program

Vi åbner og afslutter konferencen med et fælles oplæg for alle deltagere, men derudover sammensætter du selv dét program, der inspirerer dig mest. Du kan vælge mellem forskellige plenumoplæg og næsten 100 workshops. Du kan vælge at fordybe dig i et emne på forskellige fora, der har et lidt længere tidsforløb end workshops eller plenum. De aktive pauser og en "markedsplads" lægger op til, at du kan gå i dialog med andre arbejdsmiljøprofesionelle eller på opdagelse i de mange udstillinger med arbejdsmiljørelevante produkter og ydelser.

Workshop

Arrangør, programudvalg og styregruppe har taget initiativ til alle plenumoplæg og fora, og en del af de udbudte workshops. De øvrige workshops er på oplægsholdernes eget initiativ. Under fanen ”Oplægsholder”, kan du se, hvordan du tilmelder en workshop, og læse mere om gode råd til etableringen og tilmeldingen af et oplæg. Det er vores ambition at workshop-emnerne dækker alle væsentlige aspekter af arbejdsmiljøområdet.

Program

Planlægningen af AM:2017 foregår i løbet af foråret og er du som arbejdsmiljøprofessionel derfor interesseret i, at give dit bidrag til programmet i form af en workshop, er det vigtigt at du overholder de angivne deadlines i marts/april. I løbet af foråret offentliggøres dele af programmet her på hjemmesiden, i nyhedsbreve og på de sociale medier. Det endelige program offentliggøres i september via ”Programbogen” som tilsendes de deltagere, der ønsker det og også kan findes som e-katalog på hjemmesiden.

Målgruppe

Konferencen henvender sig til ledere og medarbejdere med arbejdsmiljø som et væsentligt indsatsområde, samt grænselandet bestående af HR og sundhedsfremme. Det omfatter:

  • Arbejdsmedicinske klinikker
  • Arbejdsmiljørådgivere
  • Personer, som arbejder fuldtids med arbejdsmiljø
  • Arbejdstilsynet og andre myndigheder
  • Kursusvirksomheder og arbejdsmiljøundervisere
  • Branchearbejdsmiljørådene
  • Erhvervs- og arbejdsgiverorganisationer
  • Faglige organisationer
  • Forsknings- og formidlingsinstitutioner
  • Personale- og HR-afdelinger
  • Sundhedsfremmevirksomheder
  • Uddannelsesinstitutioner

Vil du følge med i optakten til konferencen? Tilmeld dig nyhedsbrevet på Arbejdsmiljørådgivernes hjemmeside her og LinkedIn-gruppen ”Arbejdsmiljøkonferencen” under ”Arbejdsmiljørådgiverne”s. Under konferencen kan du finde os på Twitter under @AMkonferencen, hvor vi bruger vi tagget #AMkonf

Langtidsplanlægning?
Har du brug for at kende datoerne for de kommende års konference til brug for langtidsplanlægning, kan du se dem her:
2018: 18. - 20. november
2019: 10. - 12. november
2020: 15. - 17. november

 

Vil du med på AM:2017 - så gå til tilmelding

Tilmeld dig konferencens nyhedsbrev og hold dig orienteret om seneste nyt om AM:2017