UDSTILLERE

Arbejdsmiljøkonferencens overordnede mål er at styrke den fælles faglige udvikling, erfaringsudveksling, videndeling og netværk blandt mennesker, der arbejder med arbejdsmiljø. Konferencen finder sted én gang om året og er en oplagt mulighed for, at leverandører af arbejdsmiljøudstyr og -rådgivning kan udstille produkter og komme i dialog med de mange professionelle arbejdsmiljøfolk.

Mellem workshops og oplæg er der indlagt pauser, hvor deltagerne kan netværke og besøge udstillerne. Udstillingsstandene placeres i gangarealerne, hvor deltagerne færdes til og fra de faglige oplæg, og hvor kaffepauser og "Markedspladsen" (se programmet) afvikles.

Læs mere om konferencen under menupunktet "Om konferencen", hvor du bl.a. kan finde info om målgrupperne. I forbindelse med tilmeldingsformularen kan du se en online deltagerliste. Obs: Deltagerlisten er ikke komplet, da det står den enkelte deltager frit for at bestemme om hun/han vil figurere på listen.

Der er åbent for booking af udstillingsstande fra den 28. april og indtil der er udsolgt. Pris, vilkår og plantegning kan ses her på siden via højremenuen.

 

 Senest opdateret: 20-04-2021

 

   

Vil du med på AM:2021 - læs mere her

Tilmeld dig konferencens nyhedsbrev og hold dig orienteret om program og tilmelding til AM:2021